Просування сайту в Яндексі

Пошуковою системою Яндекс користуються 34% користувачів інтернету в Україні. Яндекс займає друге місце в Україні серед пошукових систем. Виходячи з цього, робимо висновок, що просування сайтів в Яндекс виправдане заняття.

Просування сайту в Яндекс – це комплекс дій, спрямованих на збільшення відвідуваності сайту цільовою аудиторією по конкретним ключовим запитам. Як бачимо, пошукова система Яндекс є другим за охопленням аудиторії пошукачем. Через це, просування сайту в Яндексі стає одним з найважливіших важелів в питанні просування сайтів.

Принципи роботи багатьох пошукачів дуже схожі між собою, але кожна має свої особливості. Таким чином, просування сайтів в Яндекс має здійснюватися з урахуванням всіх особливостей саме цього пошукача.

На просування сайтів в Яндексі максимально сильно впливає внутрішня оптимізація сайту.

Яндекс має безліч фільтрів, тому не можна перенасичувати сторінки ключовими запитами, список ключових запитів повинен бути великим.

Важливу роль відіграє юзабіліті сайту.

Важливо, щоб сайт в повній мірі відповідав на запит користувача, і відвідувач на ньому проводив більше часу. Яндекс добре ставиться до хорошим поведінкових факторів, і підвищує такі сайти, вищі за ті, які приділяють увагу тільки зворотним посиланням.

Що стосується зворотних посилань, для досягнення хороших позицій в просуванні без них не обійтися. Важливо щоб посилання були з сайтів ЗМІ, тематичних сайтів, популярних блогів, авторитетних каталогів і агрегаторів. При нарощуванні посилань все потрібно робити акуратно і поступово і постійно. Потрібно звертати увагу на регіональність посилальної маси, Яндекс на відміну від Гугла надає цьому фактору особливу увагу. Не повинно бути різких ривків в обсязі посилальної маси.

Яндекс як і Гугл використовує фільтр молодого сайту. Тому слід враховувати, що просування НЕ буде миттєвим, іноді може знадобитися більше півроку, а то й роки для складних тематик просування. В даному випадку слід збільшити увагу довгому хвосту низькочастотних запитів, контенту на сайті, скористатися контекстною рекламою.